Alla inlägg den 15 september 2009

Av Yazz - 15 september 2009 19:26

Var iväg och hämtade mina paket idag, det var som jag trodde, det var vårt efterlängtade té som kommit.

Minsta burkarna ever för 89kr men det luktar ljuvligt och kommer värma mig många kalla mörka höstkvällar.

  


Hann även åka och lämna tillbax stövlarna jag köpte i fredags, störde mig på den ljusa färgen som inte passar mina annars så mörka kläder Kyss så jag får helt enkelt leta vidare efter mörkare stövlar! Tjejen i kassan försökte övertala mig att vaxa skorna så skulle de minsann bli mkt mörkare, men jag är ju skomakardotter...så jag lämnade tillbax de ändå.


Mina naglar är ljuslila idag. "Igen" hör jag många av er tänka och jag måste nog trappa ner på nagellacksinköpen ett tag nu för jag har upptäckt att jag har en hel del färger som är väldigt lika. Fick hem två nya lack idag så nu avvaktar jag i väntan på alla höst/vinterfärger som kommer senare i höst. Ska jag dessutom fixa akrylnaglar kommer jag ändå inte kunna måla naglarna på ett tag. inte för att lacken blir dåliga och måste slängas, jag har nagellack som är 11år gamla och fortfarande håller bra, så länge de ligger mörkt och inte öppnas så ofta klarar de sig bra.

  


Av Yazz - 15 september 2009 12:51

Förmiddagen har gått ganska fort och mitt humör are back on track efter en irritation som fick mig ur balans.

Hur som helst har jag nu fått en fix idé att jag ska sätta tippar på mina naglar inför bröllopet....jag vet att det är slöseri på pengar iom att jag inte kommer kunna vara utan att måla naglarna speciellt länge. Man kan ju inte måla på akrylnaglar varje dag.....hm...gör det bara om jag hittar nån som kan göra snygga naglar annars får det vara! Nån som har tips på en duktig nagelteknolog?


Idag ska jag hämta 2st paket som jag inte har en aning om va det kan vara. Misstänker att det ena paketet kan vara vårt té men jag kanske har en överraskning som nån har skickat...kan man ju hoppas på!Eller näääää jag tycker inte om överraskningar, jag är ju kontrollmänniska!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards