Alla inlägg den 26 september 2009

Av Yazz - 26 september 2009 17:12

Upp i ottan och jobbade några timmar, lagom till min mamma kom hem ifrån kafferepet hon vart på. Bar av till Ikea, som i alla år känts såååå stort men insåg idag hur litet det jämfört med Ikea vid Kungens Kurva. Blev inget inhandlat där, inte för att jag behövde nåt men man brukar ju alltid komma ut med minst ett ljus. Fick hindra mig själv denna gång för jag har ett helt lager hemma redan som ska tändas nu i höst/vinter. Det är ju det mysigaste som finns.

På Marieberg, som har byggt om som man känner inte igen sig, köpte jag 2 snygga koftor varav en är mer som en jacka. Blev även en sjal oxå...som fick min mamma att sucka...för hon vet hur många jag redan har. Hon började gnälla på inköpet av koftor oxå men avbröt sig sen med "jaja vi vet ju vems dotter du är".

Nu ska jag svida om och sminka mig inför kvällens mingel hemma hos Pocahontas.


Trevlig lördag kväll till er alla!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards