Alla inlägg den 23 september 2009

Av Yazz - 23 september 2009 20:13

Dagens heta ämne är så klart rånet vid Västberga. Så välplanerat och skickligt så det är rena rama Ocean Eleven över det hela. Planerat i minsta detalj, helikopterpiloten var så proffsig att tom poliserna var impade. Det är nästan men bara nästan så man hoppas de kommer undan, men lämna tillbax pengarna kan de få göra annars kommer vi andra vanliga jobbande svenskar lida för det kommande vecka när vi ska försöka ta ut cash ur bankomaterna Oskyldig

Än så länge är killarna på fri fot så detta kommer att följas med spänning medan både en och annan polis kommer få många sömnlösa nätter framöver. Jag har redan lagt mordet i Falun åt sidan sedan jag såg detta imorse.


Angående slöjan så ringde butiken idag för att meddela att slöjan är på vift nånstans mellan Spanien och Sverige....chock me!!!

Men jag hann inte flippa förrän det ringde på hennes andra telefon så hon svarade då det var ifrån Spanien, som meddelande att en ny slöja skulle skickas med expressbud och skulle va i butik senast i övermorgon. Tur för henne....och tur man ligger på muppar som henne annars hade vi stått där på måndag och inte haft en slöja till Pocahontas och inte ens chans att få den itid. Men än har vi inte sett att vi har den i handen......

  

Av Yazz - 23 september 2009 10:07

Igår kom jag hem, la mig i säng och tvärsomnade i 2tim, gick upp kolla lite på Idol, åt, duschade och la mig sen igen. Vaknade när klockan ringde imorse och va utvilad. Några ggr per år får jag tvärfall och febertoppar men jag behöver bara sova bort de och mår bra sen. Jag är sällan sjuk, tack och lov.


Helgen börjar närma sig och jag ska till Örebro igen för festligheter. (Dandan, du kan väl höra av dig om du vill åka med mig ner) På väg hem ska Pocahontas med för att prova och hämta sin klänning dock vill hon inte ha mig med i rädsla att jag kommer slita sönder tjejen i butiken, speciellt om slöjan inte har dykt upp.....(ja jag har temprament när folk är dumma i huvet)


Jag älskar mina naglar och saknar än så länge inte att måla de för jag har ersatt det med att ta med lack till mina kollegor som sitter och målar sina naglar istället.Kyss



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards