Alla inlägg den 14 september 2009

Av Yazz - 14 september 2009 21:12

Målade min naglar i en skum färg idag, inget jag kommer använda på länge igen.

  


Ätit, diskat och duschat vilket är det enda man hinner göra på kvällarna innan det är dax att sussa. Dagarna går sååå fort och kvällarna går ännu fortare. Ibland känns det tjatigt att säga gomorgon till mina kollegor för det känns som dagarna är exakt likadana och man aldrig varit därifrån....tragiskt att det ska vara så här i många månader framåt.

Det är då man måste hitta en bra tv-tablå som kan underhålla lite på kvällarna, som tex lyxfruarna på trean just nu. My goood va människor lever olika liv.....

Av Yazz - 14 september 2009 19:43

För ett tag sen slängde jag ut hela mitt sovrum och inredde hela rummet på nytt. Jag har bott i andrahand i ganska många år så jag har inte brytt mig om att möblera förrän nu när jag har en nyrenoverad lägenhet i förstahand.

Nu är jag nöjd med hallen, köket och sovrummet, förrutom ett hörn som jag inte vet vad jag ska göra av(vid stora spegel, det känns lite tomt). Men det största projectet kommer bli vardagsrummet som jag oxå helst vill slänga ut, det är inte hemskt men jag vill att det ska bli lite mer indiskt/orientaliskt, lite mörkare.

Det får dock ligga på is ett tag tills jag vet vad och hur mkt jag måste slänga ut för att få det som jag vill. I värsta fall åker allt utom tv:n ut, och så behåller jag alla mina växter så klart. (min stolthet här hemma).


För er som vill ha lite inspiration och tips hur andra har det hemma kolla denna sida:

http://www.styleroom.se/


    

Av Yazz - 14 september 2009 11:29

Det bästa med att åka hem till Örebro är att jag får med mig en massa matlådor fyllda med mat tillbax. Så denna vecka behöver jag inte tänka på att laga mat, lite bortskämt kanske men jag är ju hennes enda dotter och hon har ju inga barnbarn än så vem annars ska hon skämma bort? Cool


På lunchen ska jag skynda in mot Stureplan för att hämta ut ett hårsmycke till Pocahontas.

Trevlig lurre!


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards